Friday, October 10, 2008

ტრამვაი

თბილისური ტრამვაი გახსოვთ?
რიხინ–რიხინით რომ დადიოდა, წითელი, რაყრაყა, მოსახევი ბილეთებით...
ბილეთი ხან წითლად იყო დაბეჭდილი, ხან ლურჯად. მწვანეც მახსოვს, ოღონდ ეგ ძალიან იშვიათი იყო.
და "ბედნიერი" ნომერი :)

ეს ლისაბონის ტრამვაია.
და ეს ფოტო "ისტორიულია"! :) რადგან "სადღაც" მოიხსენიეს...
ჰო, თბილისური ტრამვაი ამას არ გავდა, მაგრამ მაინც...



და ჩემი ლექსიც, აქვე – ჯერჯერობით დროს რომ უძლებს, ანუ დღესაც მომწონს..

* * * (ჩემი ქალაქის ყველა ტრამვაი...)

ჩემი ქალაქის ყველა ტრამვაი ჯართის პუნქტშია თავმოყრილი..
ნელ-ნელა ჭრიან,
დაბადების დღის ტორტივით..

მე მახსოვს მკაცრი კონდუქტორი,
ქალი ვატმანი (არც თუ მკაცრი).
მახსოვს დედა - აჩქარებული,
მე - ხელში ბედნიერი ბილეთით
და ბედნიერი თვალებით,
რატომღაც.

ჩემი ბავშვობა ჯართის პუნქტშია თავმოყრილი..
ნელ-ნელა ვჭრი,
(სულაც არა დაბადების დღის ტორტივით,
რადგან არ მიყვარდა დაბადების დღეები არასდროს),
ლუკმებად ვანაწილებ და
მშვიდად ვაგემოვნებ.

გუშინ, როცა ლისაბონის ფოტო მაჩვენე -
აღმართზე კოპწია ტრამვაით თავმოწონებული,
ჩემი ბედნიერი ბილეთი გამახსენდა -
თავში და ბოლოში ერთნაირი ციფრებით..

ჩამოვიდოდი ლისაბონში
(როგორც ჩემს ბავშვობაში),
ერთხელ მაინც..

ქეთი გზირიშვილი


პ.ს.
დღეს სევდიანი ვარ.
ისე მინდა, რომ ერთხელ მაინც...
ჰოდა, გამახსენდა – ტრამვაი.

No comments: